Oj då

Va ett tag sen jag uppfaterade men jag är frisk i alla fall och jag jobbade åtminstonde tors-fre :) Och idag är det fredag och det är jag glad för, så jäkla skönt! Idag blir det att ta det lugnt och sen lör-sön ska Loke och Nea va här så då blir det full rulle :p Men det ska bli kul :) Mina små sötungar är alltid välkomna <3

Pallar inte skriva mer för nu skriker magen efter mat och middagen står på bordet! Men först så måste jag ju bara lägga upp den här låten, och den är självklart tillägnad Ellen ;) Ha en bra fredag hörrni!




<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hmm, jag vet inte om jag ska tacka eller gråta :P Du ska få en låt av mig också......var så säker!!!

2009-08-29 @ 14:58:14
URL: http://wholeworldstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0