Home alone.

Nyss drog mamms, papps och lilla söta mormor iväg till Värmland. Så nu är man alldeles ensam! Vet inte riktigt va man ska hitta på. Inte nåt för våldsamt för ryggen mår inte så bra idag. Fast har käkat lite alvedon så för stunden är det bra. Ellen kommer förbi en sväng senare så ska vi ta en liten walk tillsammans^^ Det va en mycket bra idé från hennes sida tycker jag!

Imorn är det Öregrund som gäller för hela slanten! Jag hoppas det blir skoj men ja tvivar egentligen itne på det, har ju roligt sällskap så ;) Är Malin i närheten blir det aldrig trist! Det vet jag från tidigare erfarenheter ;p Ska bli så kul att komma tillbaka till det vi hade förr, har verkligen saknat det! Så nu jävlar ska vi ha kul :)

Nu tror jag minsann att det kurrar lite i min mage. Måste nog äta nån lunch. Sen ska man duscha med. Det är det jag har planerat innan min och Ellens walk. Så jag ska väl äta nåt nu kanske..



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0