Hemma från jobbet.

Orkar inte skriva så mycket, det har varit en lång dag. Men den har varit givande och den har gjort mig lite glad för jag måste ju skryta om att jag gjort väldigt bra ifrån mig på jobbet idag :) Sålde flest ordrar av alla idag ;) På min 3dje dag! Se där ;) Så är grymt nöjd och det gör ju att man trivs bara mer :) Så fortsätter det såhär så kommer jag absolut att fortsätta trivas :) Och kan än en gång säga att det är underbara arbetskamrater man har och man får sig alltid goda skratt ;D Men nu ska jag bara dricka upp mitt te och sen blir det sägen! För imorn är det jobb igen halv 10 - 17! Men först körskolan. Så jag behöver min skönhetssomn :p Godnatt gott folk, snart är det helg! Och va händer då?



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0