Hej du nya dag!

Nu har man gjort pilates och legat en halvtimme på spikmattan så tänkte duscha lite nu. Sen ska jag fixa nåt att äta så man inte hungrar ihjäl sig eller så ;p Det skulle ju inte alls vara bra. Det känns så bra att jag ska jobba idag, jag fattar inte. Kände mig rätt seg när jag vaknade, men efter jag gjort pilates och legat där på sikmattan så va det som att jag fick nya krafter och jag känner mig grymt taggad för min första dag! Hoppas bara det kommer gå bra :p Men jag vet ju att det kommer ta ett tag att komma in i det, så är det ju alltid. Men jag ska vara positiv! :) Och solen skiner så det blir ju inte så svårt! Jag ska vara pigg och alert och bara massa glad! Stort leende på läpparna :D Kanske ska hoppa in i duschen så jag kan käka nåt sen, det låter som åska i min mage ;o

ELLEN!! Dig vill jag träffa snart flicka lilla :) Hitta på nåt snart, det är ett måste! Vi får höras av om det tycker jag :) Saknar dig gumman!

I helgen flickor? Utgång? Milla, tyckte vi inte det? :) Är Frida och Amanda lediga på lördag kväll kanske? Va ett tag sen, nu är det dags tycker jag! :)

Men nu blir det dusch, mat sen fixa iordning och in och jobba! Lycka till till mig på min första dag på jobbet :) Får se om jag är lika glad efter den här dagen som jag är nu ;p



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aboslut. Jag har all tid i världen, en månad fram iaf :) lycka till idag! Och ring inte mig är du snäll, jag har alla försäkringar jag behöver! :P <3

2009-08-18 @ 11:35:06
Postat av: Ellen igen

Hej det är jag som heter ellen, den anonyma som kommenterade innan, hi ho!

2009-08-18 @ 11:35:58
URL: http://wholeworldstops.blogg.se/
Postat av: milla

Ja men jag tycker att det skulle vara mys att umgås vi tjejer i helgen :) fredag eller lördag kanske? kan ju prata ihop oss lite! :)

2009-08-18 @ 12:37:07
URL: http://millrill.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0