Headline.

Det blev ju som sagt en stillsam lördag men med god grillning i alla fall :) Så jag är nöjd! Blev att kolla på Snuten i Hollywood med och det är något alldeles extra om ni frågar mig ;) Jag skrattar lika mycket varje gång, haha ;D Får inte nog av de filmerna!

Känner mig lite trött faktiskt. Men tror jag ska slå på tvn i rummet och lägga mig och blänga på den lite :p Man hittar alltid nåt man kan kolla på. Imorn händer väl det inte så mycket kan jag tro. Kanske dammsuga lite här hemma, det kan ju va bra. Sen kommer man väl alltid på nåt mer. På måndag har jag ju i alla fall planer nu :) Det blir bio med Frida och Jessica :) Troligen blir det Public enemies som vi ska se. Johnny Depp my love!! :D Gosh, va han är bra. Är han med måste filmen va bra, så är det bara ;) Så tror det blir den. Den andra vi funderade på verkar inte gå längre :/ Men då blev det ju i alla fall lättare att välja! Och jag vill verkligen se Depp's nya film ^^ Mumma!

Nej men nu tror jag minsann att tvn och sängen ropar!... Ja tänk, jag hade rätt. Natti natt gott folk, nu blir det även lite tandborstning innan det andra. Gaddarna måste va rena och fina! Så ska jag ha lite roligt och läsa och svara på alla mina sms jag får från min jämtlänske vän ;p Haha, gnatt!



<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0