Första veckan avklarad!

Ja men jag överlevde ju min första arbetsvecka och jag trivs verkligen på min arbetsplats :) Gick skapligt idag med även om det inte gick lika bra som igår.. Men bra gick det väl, jag är nöjd :) Man kan ju inte va på topp varje dag ;) Men känns i alla fall bra att ha ett jobb nu, få in lite pengar och så. Dock får jag ju ingen lön denna månad utan får vänta tills nästa :/ Beror ju på att jag har timlön och så.. Men kan ni tänka er, den här veckan har jag faktiskt tjänat 420 kr bara i provision! Och så timlönen på det, det är bra för en vecka! Och speciellt första veckan :) Så Emma är happyhappy! Men nu är det skönt att det är fredag faktisk, den här dagen har varit lite väl lång faktiskt tycker jag. Men skönt att va hemma! Ska bara ha en lugn kväll hemma idag, känner mig helt slut :p Men imorn kanske det händer nåt skoj ;) Vi får se hur det bli med den saken, men man kan alltid hoppas! Nu ska jag nog snart lägga mig i sängen och ha lite filmmys här med mig själv^^ Och kanske äta nåt lite onyttigt och drick min underbart "nyttiga" cola till det ;p Jag älskar fredagsmys!t




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0