En slapp helg.

Blir inge speciellt idag, ska bara va hemma. Men visst det kan ju va skönt det med. Händer ju lite grejer nästa vecka åtminstone :) Ska till Stockholm med mammsen, utbildning inför jobbet, arbetsförmedlingen, Roslagsloppet på lördagen och jag lovar att jag glömt nåt.. :p Men det gör jag ju alltid ;) Men blir lite mer att göra nästa vecka i alla fall! Och det är skönt, slipper man bara gå här hemma och inte göra ett skit. Sen veckan efter det börjar jag väl troligtvis jobba :) Kan va skönt att få in lite pengar, även om det inte är några stora summor jag pratar om. Men det känns bra just nu och jag ska ge detta en chans och det blir nog super :) Men nu ska jag åka en sväng till mormor och fika lite!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0