En lång måndag.

Ja den här dagen har varit så lång så det redan känns som tisdag, minst :s Trodde aldrig att jobbet skulle sluta :p Jag tycker verkligen inte om måndagar. Sen har jag inte mått bra heller. Mått illa och haft ont i magen.. Gick över på bussen hem men efter jag åt kom det tillbaka. Inte bra alls, hatar att må dåligt. Och har inte tid att va sjuk heller, verkligen inte. Har för mycket att göra, kan verkligen inte bli sjuk. Så det kommer bli en tidig kväll ikväll!

Imorse åkte Malin och Malin till värmen dom jävlarna :p Önskar jag kunnat följa med, satan så skönt att komma bort ett tag. Kommer va lite tomt utan dem nu när de är borta, hör inte av dem på två veckor nu. Men när de kommer hem ska vi ha kul ;) Jag bokar in party med flickorna då!

Nej nu orkar jag fan inte sitta här längre, måste lägga mig ner nu. Mår inte alls bra :s Tur att man har lite sovmorgon imorn, börjar ju inte förrän 1 i alla fall. Dock jobbar man ju till 9 istället :p Men men, skönt att sova lite längre!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0