Bio & käk i stan idag!

Japp för idag ska jag träffa Frida och Jessica och så ska vi först ta oss nåt att äta och sen ska vi bege oss för att se Public Enemies ^^ Ska bli riktigt skoj, Johnny Depp är ju lite av en idol för mig (a) Men bara lite, right ;) Filmen ska börja 17.45 och hålla på i lite mer än 2 timmar. Jag tror att det är en mycket bra film! Så får vi se va vi ska käka för nåt :)

Idag har jag varit barnvakt åt ena grannbarnet :) Det gick så bra så, vi lekte och hade det kul. Att tjäna 180 spänn på 2½ timme är ju inte så dåligt :) Det va inte så ansträngande heller ;p Sen kom mormor hit med alla småkusinerna som nu bor hos henne för tillfället. Så då blev det fullt hus! Men nu har de i alla fall åkt och nu ska man väl snart börja göra sig iordning. Ska ju in med bussen som går 15.48 och man måste ju hinna platta håret och få på sminket. Inget annat är godtagbart! Varmt och skönt är det ute så krävs nog inte så mycket kläder idag :) Skööönt!


Måste avsluta med ett stort grattis till denna söt-rumpa som fyller 19 år idag! Grattis grattis kära Malin, du vet att du är underbar ;) Pusspuss och nyp i stjärten! <3



<3

Kommentarer
Postat av: Malin

åh, tack gullstjärten <3

2009-08-04 @ 23:20:08
URL: http://mildaamakaroner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0