Barnvakt

Ja hela helgen har bestått av att vara barnvakt åt mina 2 söta systerbarn^^ Man har haft fullt upp, det kan man lugnt säga :p Man har hft nåt att göra hela tiden om man säger så. Man behöver inte känna sig rastlös ;) Full rulle! Men det har varit kul, dom är ju så underbara :) Och stora börjar de bli med, tänk va tiden går. Lite väl fort ibland tycker jag. Men även fast de har varit igång till 100% hela tiden så har det varit skoj :) De är mina finaste och jag älskar dem så grymt mycket <3

Ikväll blev det jag som lagade mat. En otroligt smarrig köttfärspaj blev det! Så nu är man riktigt mätt och belåten :p Nu är det slapp framför tv:n som gäller! Kl 9 börjar ju Sagan om konungens återkomst ;) Den ska man se, ofc. Men sen blir det absolut sova för imorn är det ju upp och jobba! Och tjäna pengar ;) Fan va bra det känns att ha ett jobb faktiskt. Även om det tar emot att gå dit ibland :p Men trivs gör man som fisken i vattnet! Och skönt är väl det :)

Nej men nu lockar tv:n på mig. Ska väl försöka avrunda det här nu så jag kan lägga mig i sängen och zappa runt tills filmen börjar :) Är ju nästan en timme kvar. Men nu ska jag ha en fortsatt lugn och skön söndag! Nu har man en lång arbetsvecka framför sig. Bra låt denna!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0